Dobbeltseier mandag kveld!

Mandag kveld sto begge seniorlagene for gode sportslige prestasjoner og 3 poeng hver!
Herrelaget fortsetter sin gode seriestart med 7-4 seier over Elverum 2. Laget har vunnet alle kampene i 5. divisjon så langt, og har scoret hele 23 mål på 3 kamper.
Damelaget fikk sin første seier i 3. divisjon mandag kveld, de vant 3-1 over Raufoss 2. Laget har hatt en tøff start på sesongen, og seieren over Raufoss var svært etterlengtet.
Herrelaget spiller neste seriekamp allerede onsdag 13. mai. Stange gjester Prestrud og avspark er kl. 19:30. Møt opp på Prestrud onsdag kveld, heia Storhamar!⚽️