LOGO

Så mange som mulig - så lenge som mulig  
- så god som mulig

VELKOMMEN til GL Bygg Juniorcup på Hamar 20.-22. oktober 2023
Omfatter spill i felles klasse Gutter 19 og Jenter 17.

Det spilles med maks 16 lag. (8 jentelag og 8 guttelag) BREDDETURNERING

Turneringen spilles på Storhamar Fotballs anlegg med 2 stk 11èr baner på kunstgress
Turneringen er fullbooket når 16 lag er på plass.

KOMPAKT

SPILL/OVERNATTING/MAT/PARKERING
ALT PÅ SAMME STED I HAMAR

Hovedsponsor

Påmelding / Deltagerkort

PÅMELDINGSAVGIFT

Påmeldingsavgift for deltagelse kr. 2500,- pr. lag.

Regning for påmelding og deltagerkort faktureres fra Storhamar Fotball.

Send oss følgende opplysninger til arild@storhamarfotball.no

(Husk å oppgi ALLE Faktura-opplysninger)

Vi ønsker å melde på følgende lag.

  • Klubbnavn og klasse.
  • Fullt navn på betaler: Klubb eller person
  • Full adresse. Gatenavn, nummer og postnummer, poststed
  • Mailadresse for regningen
  • Kontaktperson med mobilnummer

Refusjon av påmeldingsavgift ved avmelding
2 mnd før cupstart: Får igjen 100 % minus kortgebyr
1 mnd før cupstart: Får igjen 50 % minus kortgebyr
14 dager før cupstart: Ingen refusjon

DELTAGERKORT
Deltagerkort omfatter 6 måltider og 2 overnattinger.
Deltagerkort kr. 850 pr. spiller og for 2 ledere MÅ betales.
(Også andre voksne/foreldre som følger laget kan benytte seg av tilbudet om deltagerkort) (kan også kjøpe et forenklet matbånd) (se under)

2 mnd før cupstart blir deltagerkort fakturert fra Storhamar Fotball.

Overnatting og bespisning A-KAT B-KAT C-KAT D-KAT E-KAT
Kveldsmat fredag X X
Overnatting fredag - lørdag X
Frokost lørdag X
Lunsj lørdag X X
Middag lørdag X X
Overnatting lørdag - søndag X
Frokost søndag X
Lunsj søndag X X
PRIS PER PERSON 850,- 600,-

Overnatting

Deltagerbånd omfatter Mat og Overnatting

Overnatting skjer på følgende steder;

Wang Toppidrettsskole, Kornsilovegen 54 v/CC Amfi
200 meter fra baneanlegget

Blåveisen Barnehage, Oline Holtmoens veg 96, 2316 Hamar
50 meter fra baneanlegget

Vestenga Barnehage, K.O. Bjerklis veg 3, 2316 Hamar
50 meter fra baneanlegget

Skolen og barnehagene er ledige etter insjekk fredag fra kl. 18.00.
NB: Utsjekk senest kl. 14.00 på søndag.

NB: DET MÅ ALLTID VÆRE EN VOKSEN SAMMEN MED LAGET PÅ ROM FOR OVERNATTING.

Skoler

Ved ankomst

Lagleder for hvert lag skal levere ferdig utfylt spillerliste til vaktansvarlig ved ankomst til skolen. Spillelista skal inneholde følgende; Lista fås ved oppmøte.

  • Navn på samtlige spillere og ledere som overnatter.
  • Mobilnummer til ansvarlig lagleder.

Vakta henviser til tildelt rom.

  • Sko skal settes i gangen ved inngang til klasserom.
  • Tildelt klasserom ses over sammen med ansvarlig lagleder før rommet tas i bruk.

TIPS: Ta et bilde eller to av klasserommet før bruk. Dersom det skjer ødeleggelser må laget erstatte det. Etter kl. 22.30 natt til lørdag og søndag skal det være fullstendig ro i klasserommene.

Ved avreise

  • Før avreise skal rommet inspiseres sammen med ansvarlig lagleder.
  • Rommet skal ikke forlates før det er i samme stand som ved ankomst. Ser rommet ut som avbildet ved ankomst?
  • Bord og stoler settes på plass. Rommet moppes over (ikke vaskes)
  • Alle eiendeler må tas med.

Inventar (bord/stoler og lignende) skal stå på rommet under oppholdet. Ikke stables på gangen (Dette er i tråd med gjeldende branninstruks)
Skolen åpner kl. 18.00 på fredag kveld og lagene skal være ute av rommene kl 14.00 på søndag.

Wang Toppidrettskole

Kornsilovegen 54 v/CC Amfi, 2316 Hamar.

160 sengeplasser

Avstand til Prestrud og matservering: 200 m

Barnehager

For overnattende i barnehager gis det egen informasjon ved oppmøte på Prestrud. I tillegg sendes det ut et eget vedlegg/instruks for overnattende i barnehagene. Instruksen må gjøres godt kjent for ALLE som overnatter. Ting som blir ødelagt under oppholdet SKAL erstattes av vedkommende lag

Vestenga

K.O. Bjerklisv. 3, 2316 Hamar

plass til ca 50 stk.

Avstand til Prestrud og matservering: 100 meter

Blåveisen

Oline Holtmoensv. 96, 2316 Hamar

plass til ca 50 stk.

Avstand til Prestrud og matservering: 50 meter

Sportell

SPORTELLET (ombygde arbeidsbrakker med senger)

Vi disponerer 95 sengeplasser på vårt «sportell» for mannlige ledere og langveis reisende lag med fly samt foreldre.
Rommene i sportellet varierer fra 10 til 2 sengeplasser pr. rom
Sengene har dyne, pute og alt tilhørende sengetøy.
Sportellet 1200,-
Prisen innbefatter A-kort med overnatting.
På søndag skal rommene på sportellet ryddes. Sengetøy tas av og legges i egen søppelsekk.
Utleverte nøkler til sportell og barnehage leveres inn i sekretariatet ved bana.

DUSJMULIGHET
Klubbhuset har 4 garderober.
Idrettshallen som ligger vegg i vegg har 4 garderober
Lagene tildeles garderober
Minner om at garderobene ikke skal benyttes til spillemøter. Ta vare på dine saker. Det er DITT ansvar.
Wang Toppidrettsskole har ikke dusjmulighet.

CAMPINGVOGN
Vi har noen plasser. Pris kr. 300 for helgen

Plassering Type Rom med navn Antall senger Fordeling
Kiosk Brakker Modul 1 6 Ett rom med 6 sengeplasser
Kiosk Brakker K-Team 5 Et rom med 6 sengeplasser
Kiosk Rom Garasjerom nr.1 10 Ett rom med 13 sengeplasser
Kiosk Rom Garasjerom nr.2 og 3 7 og 5 2 rom med 7 og 5 sengeplasser
Bane 1 Brakker Madonna 4 2 rom med 2 senger i hver
Bane 1 Brakker Pizzadriver 7 1 rom med 3 senger og 1 rom med 4 senger
Bane 1 Brakker PWC 8 2 rom med 4 sengeplasser på hvert rom
Bane 1 Brakker Eidsiva 8 2 rom med 4 sengeplasser på hvert rom
Bane 1 Brakker Sparebanken 1.etg 6 Første etasje 1 rom med 6 senger
Bane 1 Brakker Sparebanken 2.etg 6 Andre etasje med 2 rom (4 og 2 senger)
Bane 1 Brakker Maxi 4 2 rom med 2 sengeplasser på hvert rom
Bane 1 Brakker Riis city v/bane 1 4 2 rom med 2 sengeplasser på hvert rom
Bane 1 Brakker Edvardsen 6 Ett rom med 6 sengeplasser
Bane 1 Brakker Plan Auto 4 2 rom med 2 senger i hver
Bane 1 Brakker Riis City v/bane 2 5 Ett rom med 5 sengeplasser
Sum antall sengeplasser 95

Alternativ overnatting

Alternativ overnatting for foreldre:

Turneringsinfo

Velkommen til Cup

Her finner du informasjon som er nyttig å vite om når du skal være med på Cup. Om du ikke finner det du leter etter kan du ta kontakt med oss. Bruk gjerne søk i menyen som du finner på alle cupsidene våre.

 

Turneringsregler

  • Cupen spilles med 16 lag og spilles på 2 11èr  kunstgressbaner.
    Turneringen følger NFF`s kampreglement, der ikke annet er beskrevet.
  • Ingen begrensning på antall spillere pr lag i turneringen.
  • Spillerliste leveres i sekretariatet før første kamp
  • Påmeldingsavgift 2500,-
  • Turneringene etterstreber rene årsklasser. I alle klassene gjelder de samme reglene som i de respektive fotballkretsene for bruk av overårige spillere. Alle spillere skal på forespørsel kunne legitimere sin alder og klubbtilhørighet overfor sekretariatet.

 

Spilletid

2 x 25 minutter kort pause/sidebytte. Alle lag garantert minimum 5 kamper
A-finaler og A-bronse-finaler spilles 2×25 minutter.

Innbytte

Turneringen tillater flyvende bytter. Spiller som byttes ut skal være helt ute av banen
før spiller som byttes inn entrer banen!

Ball

5èr ball. Hjemmelaget holder ball.

Mål

Cupen spilles med 11èr mål i begge klasser.

Draktlikhet

Laget som står oppført som bortelag må skifte drakt eller benytte vester. Vester fås lånt i sekretariatet

Fair play

Fair play hilsen før kamp. Fokus på fair play i spillet, medspillere, motspillere, ovenfor dommere og fra sidelinjen!

Avspark

Lag som er ført opp som hjemmelag i programmet tar avspark i første omgang. Bortelag tar avspark i andre omgang.

Poeng

Seier gir 3 poeng, uavgjort gir 1 poeng og tap gir 0 poeng.

Innledende spill

Plassering bestemmes etter følgende regler:

  1. Poeng
  2. (3 for seier, 1 for uavgjort)
  3. Målforskjell
  4. Flest scorede mål
  5. Poeng i innbyrdes oppgjør mellom lag som står likt
  6. Målforskjell i innbyrdes oppgjør mellom lag som står likt
  7. Loddtrekning

Sluttspill

1. Kampene i sluttspillet spilles også med 2×25 min.
2. Ved uavgjort etter normal spilletid, avgjøres kampen på;
3. Straffespark, 5 til hvert lag, deretter 1 og 1.

Premiering

Vinner J19 og vinner G19

Gule og røde kort

Gult kort i en kamp dras ikke med fra kamp til kamp.
Rødt kort for en enkel forseelse betyr at spilleren utvises fra kampen og må stå over lagets neste kamp i turneringen.
To gule kort i en og samme kamp kvalifiserer til rødt kort og straffes på samme måte som direkte rødt kort.

Protest

Ved enhver protest på forhold under kampen skal dommeren underrettes før dommeren forlater banen eller banens område.

Eventuelle protester skal leveres skriftlig av lagleder, senest 60 min. etter at kampen er ferdigspilt I turneringens sekretariat.
– et lag som ønsker et kampresultat kjent ugyldig, må nedlegge protest
Protestgrunnlag kan være
– lag har benyttet spiller som ikke var spilleberettiget
– Grove feil ved dommerens forståelse av regelverket, men ikke feil i dommerens skjønnsutøvelse.

Ved eventuelle protester på alder må det protesterende lag selv utpeke den eller de spillere det protesteres på. Generell protest på hele laget godtas ikke.

Når protesten leveres, skal det betales et gebyr på 500 kroner. Gebyret tilbakebetales dersom protesten tas til følge. Juryens avgjørelse er endelig.

Saksbehandling
Juryen vil søke å innhente forklaring fra de involverte parter og klubbene pålegges å møte for juryen etter innkalling. Dersom de unnlater å møte vil dette bli brukt mot dem ved avgjørelsen av skyldspørsmålet og straffeutmålingen. Juryen kan innhente rapport fra dommerobservatører i de tilfeller dette er aktuelt.

Jury 2021

Leder Hans Petter Nyberg – Storhamar Fotball

Trukket lag

Dersom et lag trekker seg før gruppespillet starter vil alle lagets kamper bli satt til 0-3 dersom det ikke lykkes arrangøren å framskaffe et erstatningslag. Et lag som trekker seg etter at spill i innledende serie er påbegynt, skal dette omgående meldes til sekretariatet. Dersom lag trekker seg etter at dette har spilt alle kamper i grunnspillet, vil resultatene bli tellende. Dersom trukket lag er kvalifisert til videre spill i turneringen, kan sekretariatet tilby det beste utslåtte laget i den aktuelle puljen plass i sluttspillet. Videre kan sekretariatet sette inn tapende lag i sluttspillet dersom seirende lag må trekke seg fra turneringen. Ved ujevnt antall lag i puljene, trekkes kampene mot det dårligst plasserte laget i puljen(e) med flest lag ut. Slik at lagene som skal sammenlignes har likt antall kamper.

 

Værforbehold

Det tas værforbehold. Ved stort snøfall/regn på banene kan banene bli stengt og kamper eventuelt utsatt/avlyst

Kart, baner og parkering

Prestrud Idrettspark

2 stk 11èr, 1 stk 7èr, 2 stk 5èr og 1 stk 7èr innendørshall. Alle baner spilles på  kunstgress.


Veibeskrivelse til anlegget

Fra Oslo:
Ta av E6 og sving inn mot Hamar
Følg veien rett fram til første rundkjøring Ta til høyre i rundkjøringen v/CC/Statoil inn i Ringgt.
Følg Ringgata mest mulig rett fram gjennom 2 nye rundkjøringer.
Fortsett veien forbi Hamar OL-Amfi på venstre side og en STOR/HØY kornsilo på venstre side.
Kjør videre samme vei, ned en bakke og sving andre vei til høyre.
Du ser fotballanlegget.

For GPS

Latitude, Longitude: 60.8076769, 11.0325227 Adressen er; K.O. Bjerklisvei 9, Hamar.

Registrering og innsjekk

Alle overnattende lag skal møte opp og registrere seg på klubbhuset på Prestrud. K.O. Bjerklisv. 9, 2316 Hamar. Åpent fra kl 18.00 – 21.00 på fredag. Etter innsjekk er det servering av middag m/salat).
VIKTIG informasjon blir gitt og nøkler blir utlevert. Overnattende til barnehager blir fra Prestrud ledet til barnehage. Laget tar selv med nødvendig liggeunderlag, og sovepose til eget bruk.

Overnattende til sportell-løsningen med egne senger bli ledet til sengeplass. Sekretariat for spill finner du i bygget ved baneanlegget på Prestrud.

Spillerlister

Det skal leveres spillerliste med navn, nummer på drakt og fødselsår på alle spillere. I tillegg skal listene inneholde informasjon om leder(e) med mobilnr. Spillelisten leveres før første kamp i spille-sekretariatet ved banene. Overnattende lag på skolene skal i tillegg levere ett eksemplar av spillerliste til vakt ved skolen ved ankomst.

Klasseinndelinger og kampoppsett

Kampoppsettet er beregnet å være ferdig ca 10. dager før kampstart og blir mailet til den som har meldt på laget til cupen og i tillegg lagt ut på vår hjemmeside.

Premieutdeling

Pokaler til diverse seirende lag i sluttspillet. 1-2 og 3 plass og vinner B sluttspill

Spill / Spilletid

Cupen spilles med;
4 lag i hver gruppen.
3 innledende kamper à 2x25 min

De 2 beste i hver pulje til søndagens A-sluttspill
De 2 siste i hver pulje til søndagens B-sluttspill

Søndag:
Vinner av semifinale til Finale. Taper til Bronsefinale
Finale og Bronsefinale spilles 2x25 min

Premieutdeling:
A sluttspill. Pokal til lag 1, 2 og 3
B sluttspill. Pokal til vinner av finale
KAMPOPPSETTET ER KLART CA 14 DAGER FØR CUPSTART
For øvrige regler viser vi til INFO

Mat og allergier

All matservering foregår på en plass. Storhamar Fotballs klubbhus, K.O. Bjerklisv. 9, 2316 Hamar
På klubbhuset vil det alltid stå framme BRØDMAT m/pålegg og drikke for alle som har betalt for mat. Utover det har vi følgende kjernetider for mat;

Middag fredag etter innsjekk 18.00-21.00
Frokost (Lørdag og Søndag) 07.00-10.00 (Brødmat)
Lunsj (Lørdag og Søndag) 12.00-15.00 (Varm mat og brødmat)
Middag Lørdag 18.00-21.00 (Pizza m/drikke)
Pizzatider for DITT LAG oppgis ved innsjekk fredag
Foreldre og andre som ikke har overnatting kan kjøpe mat-bånd for kr. 600,- (Omfatter 2xlunsj og 2xmiddag)

ALLERGIER
Det er tatt høyde for alternativer for de med GLUTENALLERGI og mat uten svinekjøtt. Halalmat er ikke et ønske vi kan innfri.
Lapskaus er glutenfri (inneholder svinekjøtt).
Fiskeburgere er glutenfrie (Har egne melkefrie).
Personer med nøtteallergi tar kontakt med kjøkkenansvarlig Karoline Reinemo (karoline_reinemo@hotmail.com)

 

Kontaktinfo

Påmelding og Overnatting

Arild Johansen
Mob: 975 40 801
E-post: arild@storhamarfotball.no

Kampoppsett - Sportslig ansvarlig

Hans Petter Nyberg
Mob: 413 36 098
E-post: hanspetter@storhamarfotball.no

Gjenglemt tøy

Tin Aung Laithang
Mob: 940 51 933
E-post: ltvakok@gmail.com

Drevet av Kompani Kvam © Copyright 2023 Storhamar Fotball