Kornsilovegen 54 v/CC Amfi, 2316 Hamar.
160 sengeplasser
Avstand til Prestrud og matservering: 200 m
Hamar Junior Cup helgen 25.-27.oktober for 8 jente- og 8 gutte juniorlag (2005/2006 og 2007)
Grunnet lav oppslutning i jenteklassen, er denne dessverre avlyst!
Her finner du kampoppsettet for Hamar Junior Cup gutter. Fortløpende resultatoppdateringer.
Innledende spill med 3 kamper lørdag (spill mellom kl. 08.30 og 19.00), A- og B-sluttspill søndag spille mellom kl. 08.00 og 17.00)
Turneringen spilles i Hamar på Storhamar Fotballs anlegg med 2 stk 11èr baner på kunstgress.
Kompakt turnering; SPILL/OVERNATTING/MAT/PARKERING - ALT PÅ SAMME STED.
Noe du lurer på?
Kontaktinfo; Arild - 97540801 / Hans Petter - 41336098 / Mathias - 40330114
Velkommen til Junior Cup.
Påmeldingsavgift for deltagelse kr. 2500,- pr. lag
Refusjon av påmeldingsavgift ved avmelding
2 mnd før cupstart: Får igjen 100 % minus kortgebyr
1 mnd før cupstart: Får igjen 50 % minus kortgebyr
14 dager før cupstart: Ingen refusjon
DELTAGERKORT
Deltagerkort omfatter 6 måltider og 2 overnattinger.
Vi har følgende varianter;
Deltagerkort A: kr. 1000 pr. spiller og ledere.
Deltagerkort B: kr. 800 pr. spiller og ledere.
Deltagerkort C: kr. 500 pr. spiller og ledere
Overnatting og bespisning | A-KAT | B-KAT | C-KAT | D-KAT | E-KAT |
---|---|---|---|---|---|
Kvedlsmat/middag fredag | X | X | Overnatting fredag - lørdag | X | Frokost lørdag | X | Varm lunsj lørdag | X | X | X | Middag lørdag | X | X | X | Overnatting lørdag - søndag | X | X | Frokost søndag | X | X | Varm lunsj søndag | X | X | X |
Kornsilovegen 54 v/CC Amfi, 2316 Hamar.
160 sengeplasser
Avstand til Prestrud og matservering: 200 m
Oline Holtmoensv. 96, 2316 Hamar
plass til ca 50 stk.
Avstand til Prestrud og matservering: 50 meter
SPORTELLET (ombygde arbeidsbrakker rett ved klubbhus og bane med senger uten vann)
Vi disponerer 87 sengeplasser på vårt «sportell» for mannlige ledere og langveis reisende lag med fly.
Rommene i sportellet varierer fra 10 til 2 sengeplasser pr. rom
Sengene har dyne, pute og alt tilhørende sengetøy.
På søndag skal rommene på sportellet ryddes. Sengetøy tas av og legges i egen søppelsekk.
Utleverte nøkler til sportell og barnehage leveres inn i sekretariatet ved bana.
Sportellet 1200,-
Prisen innbefatter A-kort med overnatting.
DUSJMULIGHET
Klubbhuset har 4 garderober.
Prestrudhallen som ligger på samme sted har 4 garderober
Lagene tildeles garderober
Minner om at garderobene ikke skal benyttes til spillemøter. Ta vare på dine saker. Det er DITT ansvar.
Wang Toppidrettsskole har ikke dusjmulighet.
CAMPINGVOGN
Vi har noen plasser. Pris kr. 300 for helgen
Plassering | Type | Rom med navn | Antall senger | Fordeling |
---|---|---|---|---|
Kiosk | Brakker | Steinar | 6 | Ett rom med 6 sengeplasser | Kiosk | Brakker | K-Team | 6 | Ett rom med 6 sengeplasser | Kiosk | Rom | Garasjerom nr. 1 | 11 | Ett rom med 11 sengeplasser | Kiosk | Rom | Garasjerom nr. 2 og 3 | 7+5 | Ett rom med 7 sengeplasser og ett rom med 5 sengeplasser | Bane 1 | Brakker | Madonna | 4 | 2 rom med 2 senger i hver | Bane 1 | Brakker | Pizzabakeren | 4 | 2 rom med 2 senger i hver | Bane 1 | Brakker | PWC | 4 | 2 rom med 2 senger i hver | Bane 1 | Brakker | Eidsiva | 4 | 2 rom med 2 senger i hver | Bane 1 | Brakker | OBOS 1. etg | 7 | 1 rom med 6 senger | Bane 1 | Brakker | OBOS 2. etg | 6 | 2 rom (4 og 2 senger) | Bane 1 | Brakker | Arribatec | 4 | 2 rom med 2 senger i hver på hvert rom | Bane 1 | Brakker | Max Burger | 4 | 2 rom med 2 senger i hver | Bane 1 | Brakker | Edvardsen | 6 | Ett rom med 6 sengeplasser | Bane 1 | Brakker | Mageli | 4 | 2 rom med 2 senger i hver | Bane 2 | Brakker | Riis City v/bane 2 | 5 | Ett rom med 5 sengeplasser |
Reglement 11`er med sluttspill - oppdatert 14.oktober 2024
- påmeldingsavgift 2500,- (8 gutte og 8 jentelag) Dommertrio i alle kamper
Spillerliste leveres i sekretariatet før første kamp
Skulle det vise seg at et lag i en kamp bruker flere enn to overårige spillere, eller ikke har innhentet tillatelse, vil det bli sanksjonert etter gjeldende reglement fra NFF.
Spilletid
Det spilles 2 x 25 minutter med kort pause/sidebytte.
Ball
Jente/gutt 17-19 år: Str. 5
Lag som står oppført som hjemmelag holder matchball.
Draktlikhet
Laget som står oppført som bortelag må skifte drakt eller benytte overtrekksvester. Vester lånes ut i sekretariatet.
Fair play
Fair play hilsen gjennomføres før kamp.
Fokus på fair play i spillet, ovenfor dommere og fra sidelinjen!
Avspark
Lag som er ført opp som hjemmelag i programmet tar avspark i første omgang. Bortelag tar avspark i andre omgang.
Spillerbytter
Spillerbytter gjennomføres som ‘flygende bytter’ uten at det er nødvendig med stopp i spillet. Spillerbyttene skal skje ved midtstreken og spilleren som skal ut må være av banen før ny spiller kommer inn. Keeperbytter skal skje ved stopp i spillet.
Poeng og rangering
Seier gir 3 poeng, uavgjort gir 1 poeng og tap gir 0 poeng.
Innledende spill:
Plassering bestemmes etter følgende regler:
Rangering av lag mellom puljer (‘Beste 3’er’ etc.) Sammenligning av lag fra forskjellige puljer for å kåre ‘beste 3’er’, ‘3. beste 2’er’ etc. følger de samme retningslinjene som punktene over. NB: Ved ujevnt antall lag i puljene, trekkes kampene mot det dårligst plasserte laget i puljen(e) med flest lag ut. Dette for at lagene som skal sammenlignes skal ha likt antall kamper.
Sluttspill
Gule og røde kort
Gule kort
Gult kort i en kamp dras ikke med fra kamp til kamp
To gule kort til samme spiller i samme kamp gir fortsatt rødt kort og utvisning resten av kampen.
Røde kort
Rødt kort for en enkel forseelse betyr at spilleren utvises fra kampen og må stå over lagets neste kamp i turneringen. To gule kort i en og samme kamp kvalifiserer til rødt kort og straffes på samme måte som direkte rødt kort.
Protester
Eventuelle protester må leveres til sekretariatet senest 30 min. etter kampslutt. Protesten skal undertegnes av lagets trener eller lagleder. Protestgebyr på kr 400,- leveres sammen med protesten. Gebyret tilbakebetales dersom protesten tas til følge. Juryens avgjørelse kan ikke ankes.
Ved enhver protest på forhold under kampen skal dommeren underrettes før dommeren forlater banen eller baneområdet.
Jury 2024
Leder; Hans Petter Nyberg – Storhamar Fotball
Trukket lag
Premiering
Pokal til 1 -2 og 3.plass, samt vinner av B-finale
Værforbehold
Det tas værforbehold. Ved mye nedbør i form av snø, kan banene bli stengt og kamper flyttet, utsatt eller avlyst.
Middag fredag etter innsjekk 18.00-21.00
Frokost (Lørdag og Søndag) 07.00-10.00 (Brødmat)
Lunsj (Lørdag og Søndag) 12.00-15.00 (Varmmat og brødmat)
Middag Lørdag 18.00-21.00 (Pizza m/drikke)
Foreldre og andre som ikke har overnatting kan kjøpe matbånd for kr. 500,- (Omfatter 2xlunsj og 2xmiddag)
Turneringsleder - Hans Petter Nyberg, tlf. 93043524, mail hanspetter@storhamarfotball.no
Daglig leder Storhamar IL fotball - Arild Johansen, tlf. 97540801, mail arild@storhamarfotball.no