LOGO

Så mange som mulig - så lenge som mulig  
- så god som mulig

Hamar Junior Cup helgen 25.-27.oktober for 8 jente- og 8 gutte juniorlag (2005/2006 og 2007)

Grunnet lav oppslutning i jenteklassen, er denne dessverre avlyst!
Her finner du kampoppsettet for Hamar Junior Cup gutter. Fortløpende resultatoppdateringer.

Innledende spill med  3 kamper lørdag (spill mellom kl. 08.30 og 19.00), A- og B-sluttspill søndag spille mellom kl. 08.00 og 17.00)
Turneringen spilles i Hamar på Storhamar Fotballs anlegg med 2 stk 11èr baner på kunstgress.

Kompakt turnering; SPILL/OVERNATTING/MAT/PARKERING - ALT PÅ SAMME STED.

Noe du lurer på?
Kontaktinfo; Arild - 97540801 / Hans Petter - 41336098 / Mathias - 40330114

Velkommen til Junior Cup.

Hovedsponsor

Påmelding / Deltagerkort

Påmeldingsavgift for deltagelse kr. 2500,- pr. lag

Refusjon av påmeldingsavgift ved avmelding
2 mnd før cupstart: Får igjen 100 % minus kortgebyr
1 mnd før cupstart: Får igjen 50 % minus kortgebyr
14 dager før cupstart: Ingen refusjon

DELTAGERKORT
Deltagerkort omfatter 6 måltider og 2 overnattinger.
Vi har følgende varianter;
Deltagerkort A: kr. 1000 pr. spiller og ledere.
Deltagerkort B: kr. 800 pr. spiller og ledere.
Deltagerkort C: kr. 500 pr. spiller og ledere

Overnatting og bespisning A-KAT B-KAT C-KAT D-KAT E-KAT
Kvedlsmat/middag fredag X X
Overnatting fredag - lørdag X
Frokost lørdag X
Varm lunsj lørdag X X X
Middag lørdag X X X
Overnatting lørdag - søndag X X
Frokost søndag X X
Varm lunsj søndag X X X

Overnatting

Skoler

Wang Toppidrettskole

Kornsilovegen 54 v/CC Amfi, 2316 Hamar.

160 sengeplasser

Avstand til Prestrud og matservering: 200 m

Barnehager

Vestenga

K.O. Bjerklisv. 3, 2316 Hamar

plass til ca 50 stk.

Avstand til Prestrud og matservering: 100 meter

Blåveisen

Oline Holtmoensv. 96, 2316 Hamar

plass til ca 50 stk.

Avstand til Prestrud og matservering: 50 meter

Sportell

SPORTELLET (ombygde arbeidsbrakker rett ved klubbhus og bane med senger uten vann)

Vi disponerer 87 sengeplasser på vårt «sportell» for mannlige ledere og langveis reisende lag med fly.
Rommene i sportellet varierer fra 10 til 2 sengeplasser pr. rom
Sengene har dyne, pute og alt tilhørende sengetøy.
På søndag skal rommene på sportellet ryddes. Sengetøy tas av og legges i egen søppelsekk.
Utleverte nøkler til sportell og barnehage leveres inn i sekretariatet ved bana.
Sportellet 1200,-
Prisen innbefatter A-kort med overnatting.

DUSJMULIGHET
Klubbhuset har 4 garderober.
Prestrudhallen som ligger på samme sted har 4 garderober
Lagene tildeles garderober
Minner om at garderobene ikke skal benyttes til spillemøter. Ta vare på dine saker. Det er DITT ansvar.
Wang Toppidrettsskole har ikke dusjmulighet.

 

CAMPINGVOGN
Vi har noen plasser. Pris kr. 300 for helgen

Plassering Type Rom med navn Antall senger Fordeling
Kiosk Brakker Steinar 6 Ett rom med 6 sengeplasser
Kiosk Brakker K-Team 6 Ett rom med 6 sengeplasser
Kiosk Rom Garasjerom nr. 1 11 Ett rom med 11 sengeplasser
Kiosk Rom Garasjerom nr. 2 og 3 7+5 Ett rom med 7 sengeplasser og ett rom med 5 sengeplasser
Bane 1 Brakker Madonna 4 2 rom med 2 senger i hver
Bane 1 Brakker Pizzabakeren 4 2 rom med 2 senger i hver
Bane 1 Brakker PWC 4 2 rom med 2 senger i hver
Bane 1 Brakker Eidsiva 4 2 rom med 2 senger i hver
Bane 1 Brakker OBOS 1. etg 7 1 rom med 6 senger
Bane 1 Brakker OBOS 2. etg 6 2 rom (4 og 2 senger)
Bane 1 Brakker Arribatec 4 2 rom med 2 senger i hver på hvert rom
Bane 1 Brakker Max Burger 4 2 rom med 2 senger i hver
Bane 1 Brakker Edvardsen 6 Ett rom med 6 sengeplasser
Bane 1 Brakker Mageli 4 2 rom med 2 senger i hver
Bane 2 Brakker Riis City v/bane 2 5 Ett rom med 5 sengeplasser

Alternativ overnatting

Turneringsinfo

Turneringsregler

Reglement 11`er med sluttspill -  oppdatert 14.oktober 2024
- påmeldingsavgift 2500,- (8 gutte og 8 jentelag) Dommertrio i alle kamper

  • Der ikke annet er beskrevet gjelder NFFs kampreglement.
  • Det er ingen begrensning på antall spillere pr lag i turneringen.
  • Spillere kan kun spille på ett lag i turneringen. Dispensasjon kan gis ved spesielle situasjoner og skal klareres med turneringsledelse skriftlig på forhånd. Henvendelse til sveinerik@storhamarfotball.no
    • Unntak kan også gjøres ved spesielle situasjoner som gjelder keepere og skader underveis i turneringen. Dette må avklares med turneringsledelse/sekretariat før kampstart. Det er ikke tillatt med gjestespillere!
    • Jentespillere er unntatt denne regelen når prioritert lag er jentelag og lag 2 er guttelag. Dette gjelder fra og med lilleklassen (11 og 12 år).
  • UNNTAK FRA KRAVENE TIL ALDER - Breddereglementet § 2-3
  • I aldersklassen junior, kan et lag pr. kamp benytte inntil 2 overårige spillere i elleverfotball.
    Overårig spiller kan ikke være mer enn ett år for gammel og kun en på banen av gangen.
  • I alle klassene gjelder de samme reglene som i de respektive fotballkretsene for bruk av overårige spillere, dvs de som har disp fra egen krets til å spille overårig.
  • Alle spillere skal på forespørsel kunne legitimere sin alder og klubbtilhørighet overfor sekretariatet.

Spillerliste leveres i sekretariatet før første kamp

Skulle det vise seg at et lag i en kamp bruker flere enn to overårige spillere, eller ikke har innhentet tillatelse, vil det bli sanksjonert etter gjeldende reglement fra NFF.

Spilletid

Det spilles 2 x 25 minutter med kort pause/sidebytte.

Ball
Jente/gutt 17-19 år: Str. 5
Lag som står oppført som hjemmelag holder matchball.

Draktlikhet

Laget som står oppført som bortelag må skifte drakt eller benytte overtrekksvester. Vester lånes ut i sekretariatet.

Fair play

Fair play hilsen gjennomføres før kamp.
Fokus på fair play i spillet, ovenfor dommere og fra sidelinjen!

Avspark

Lag som er ført opp som hjemmelag i programmet tar avspark i første omgang. Bortelag tar avspark i andre omgang.

Spillerbytter

Spillerbytter gjennomføres som ‘flygende bytter’ uten at det er nødvendig med stopp i spillet. Spillerbyttene skal skje ved midtstreken og spilleren som skal ut må være av banen før ny spiller kommer inn. Keeperbytter skal skje ved stopp i spillet.

Poeng og rangering

Seier gir 3 poeng, uavgjort gir 1 poeng og tap gir 0 poeng.

Innledende spill:

Plassering bestemmes etter følgende regler:

  1. Poeng (3 for seier, 1 for uavgjort).
  2. Målforskjell.
  3. Flest scorede mål.
  4. Poeng i innbyrdes oppgjør mellom lag som står likt.
  5. Målforskjell i innbyrdes oppgjør mellom lag som står likt
  6. Loddtrekning/myntkast e.l.

Rangering av lag mellom puljer (‘Beste 3’er’ etc.) Sammenligning av lag fra forskjellige puljer for å kåre ‘beste 3’er’, ‘3. beste 2’er’ etc. følger de samme retningslinjene som punktene over. NB: Ved ujevnt antall lag i puljene, trekkes kampene mot det dårligst plasserte laget i puljen(e) med flest lag ut. Dette for at lagene som skal sammenlignes skal ha likt antall kamper.

Sluttspill

  • Kampene i sluttspillet spilles også med 2×25 min.
  • Ved uavgjort etter 2×25 min
    • Juniorklassen – straffespark, 5 til hvert lag, deretter 1 og 1.

Gule og røde kort

Gule kort
Gult kort i en kamp dras ikke med fra kamp til kamp

To gule kort til samme spiller i samme kamp gir fortsatt rødt kort og utvisning resten av kampen.

Røde kort
Rødt kort for en enkel forseelse betyr at spilleren utvises fra kampen og må stå over lagets neste kamp i turneringen. To gule kort i en og samme kamp kvalifiserer til rødt kort og straffes på samme måte som direkte rødt kort.

Protester

Eventuelle protester må leveres til sekretariatet senest 30 min. etter kampslutt. Protesten skal undertegnes av lagets trener eller lagleder. Protestgebyr på kr 400,- leveres sammen med protesten. Gebyret tilbakebetales dersom protesten tas til følge. Juryens avgjørelse kan ikke ankes.
Ved enhver protest på forhold under kampen skal dommeren underrettes før dommeren forlater banen eller baneområdet.

Jury 2024

Leder; Hans Petter Nyberg – Storhamar Fotball

Trukket lag

  • Dersom et lag trekker seg før gruppespillet starter vil alle lagets kamper bli satt til 0-3 dersom det ikke lykkes arrangøren å framskaffe et erstatningslag.
  • Et lag som trekker seg etter at spill i innledende serie er påbegynt, skal dette omgående meldes til sekretariatet.
  • Dersom lag trekker seg etter at dette har spilt alle kamper i grunnspillet, vil resultatene bli tellende.
  • Dersom trukket lag er kvalifisert til videre spill i turneringen, kan sekretariatet tilby det beste utslåtte laget i den aktuelle puljen plass i sluttspillet.
  • Videre kan sekretariatet sette inn tapende lag i sluttspillet dersom seirende lag må trekke seg fra turneringen.

Premiering

Pokal til 1 -2 og 3.plass, samt vinner av B-finale

Værforbehold

Det tas værforbehold. Ved mye nedbør i form av snø, kan banene bli stengt og kamper flyttet, utsatt eller avlyst.

 

Kart, baner og parkering

Registrering og innsjekk

Klasseinndelinger og kampoppsett

Spill / Spilletid

Mat og allergier

Middag fredag etter innsjekk 18.00-21.00
Frokost (Lørdag og Søndag) 07.00-10.00 (Brødmat)
Lunsj (Lørdag og Søndag) 12.00-15.00 (Varmmat og brødmat)
Middag Lørdag 18.00-21.00 (Pizza m/drikke)
Foreldre og andre som ikke har overnatting kan kjøpe matbånd for kr. 500,- (Omfatter 2xlunsj og 2xmiddag)

Kontaktinfo

Turneringsleder - Hans Petter Nyberg, tlf. 93043524, mail hanspetter@storhamarfotball.no

Daglig leder Storhamar IL fotball - Arild Johansen, tlf. 97540801, mail arild@storhamarfotball.no

Drevet av Kompani Kvam © Copyright 2025 Storhamar Fotball