LOGO

Så mange som mulig - så lenge som mulig  
- så god som mulig

Hovedsponsor for cupen:

Flisekompaniet
Hjem
Påmelding
Overnatting
Info
Kontakt

Velkommen til Flisekompaniet Cup

27. og 28 april 2019 – påmeldingsfrist: 12.04.2019
Stor vårturnering hvor det benyttes 4 kunstgressbaner i Hamar området.
Fantastiske overnattingsmuligheter ved baneanlegget. Egne sengeløsninger for ledere og foreldre.
Spilles for Jenter og gutter 13 år 9er (2006) Gode 2007 lag kan melde seg på i årsklasse 2006.
Jenter og gutter 14 år 11er. (2005)

Påmelding og priser Flisekompaniet Cup

Påmeldingsavgift og frist

Påmeldingsavgift er kr 1800,- NB: Påmeldingsavgiften betales ved påmelding.
Siste påmeldingsfrist «hvis du tør vente» 12.04.2019
Påmeldingsavgift betales ved påmelding!
Vi tar forbehold om at ikke alle lag får plass.
KAMPOPPSETT vil være klart ca 10 dager før cup og sendes pr. mail til den som har meldt på laget. I tillegg legges kampoppsettet ut på www.storhamarfotball.no

Deltakerkort

Frist for innbetaling av DELTAGERKORT er 10 dager før cupen starter, til samme kontonummer 1822.13.88379. Merk innbetaling med lagets navn og årsklasse.
Deltakerkort tilbys for alle: Spillere, ledere, søsken og foreldre.

A-kort Kr 800,-

Overnatting:Fredag til søndag
Måltider: Middag (lapskaus/fiskeburgere) fredag og Pizza m/salat lørdag etter siste kamp. Frokost og lunsj lørdag og søndag.

B-kort Kr 600,-

Overnatting: Lørdag til søndag
Måltider: Frokost søndag. Lunsj lørdag og søndag. Pizza m/salat lørdag etter siste kamp

Premiering

Cupen har premiering til 1-2 og 3.plass og vinner B-sluttspill. Ingen premiering til enkeltspillere.<

Overnatting og bespisning Flisekompaniet Cup

Her finner du informasjon om hvilke overnattingsmuligheter som du kan benytte under våre cuper. BESTILLING AV OVERNATTING OG LUNSJ må gjøres direkte til post@storhamarfotball.no

Overnatting

Vi disponerer fullt innredede Moelvenmoduler med køyesenger og madrasser på Prestrudbana, barnehager og skoler for overnatting. Overnattende lag vil få tildelt plass og tilsendt informasjon så snart dette er klart. Skolene og barnehagene åpner kl. 18.00 på fredag kveld og lagene skal være ute av barnehage/rom kl 14.00 på søndag. NB: Prestrud skole har utsjekking senest kl. 11.30 på søndag. Les mer om de forskjellige overnattingstilbudene ved å velge de i menyen.

Dusjmuligheter
Vi minner om at dusjene kun skal brukes til dusjing. Spillemøter skal ikke skje i garderober med dusj. Ta vare på dine verdisaker. Det er DITT ansvar. Jentelagene dusjer i klubbhusets 4 garderober. Guttelagene dusjer i Prestrudhallens 4 garderober.

Campingvogner

Det er muligheter å ha campingvogner i tilknytning til enkelte overnattingssteder – 300 kr for helgen. Innbetaling skjer i klubbhuset på Prestrud. Der gis det informasjon om hvor vogner skal/kan plasseres.

Bespisning

Måltider (frokost-lunsj og middag) serveres på Prestrud klubbhus.

Serveringstider

Fredag: Middag kl 18.00- 21.00. (Kun på Prestrud klubbhus) Lørdag: Frokost kl 07.00-09.00 Lunsj kl. 12.00-14.30 Middag kl 18.00-21.00 Lagene tildeles middagstid ut fra når de er ferdig med siste kamp på lørdag. Søndag: Frokost kl 07.00-09.00 Lunsj kl. 12.00-14.00

Lunjstilbud

For lag som ikke overnatter eller enkeltpersoner er det mulig å kjøpe lunsj begge dager på Prestrud. Prisen er kun kr. 60 pr. dag pr. pers. Betaling for lunsj kan enten skje kontant eller ved bruk av vår betalingsterminal.

For deg som ønsker litt mer komfort

Barnehager

Barnehagene gir en UNIK mulighet til å samle spillere, ledere og foreldre fra ett eller flere lag i samme klubb på samme sted med flere småroms-muligheter. Hvorfor ikke samles til felles grilling/pizza og sosialt samvær under cupen?

For overnattende i barnehager gis det egen informasjon ved oppmøte på Prestrud. I tillegg sendes det ut et eget vedlegg/instruks for overnattende i barnehagene. Instruksen må gjøres godt kjent for ALLE som overnatter. Ting som blir ødelagt under oppholdet SKAL erstattes av vedkommende lag

Skoler

Skolene gir en UNIK mulighet til å samle spillere, ledere og foreldre fra ett eller flere lag i samme klubb på samme sted.

Ved ankomst

Lagleder for hvert lag skal levere ferdig utfylt spillerliste til vaktansvarlig ved ankomst til skolen. Spillelista skal inneholde følgende; Lista fås ved oppmøte.

  • Navn på samtlige spillere og ledere som overnatter.
  • Mobilnummer til ansvarlig lagleder.

Vakta henviser til tildelt rom.

  • Sko skal settes i gangen ved inngang til klasserom.
  • Tildelt klasserom ses over sammen med ansvarlig lagleder før rommet tas i bruk.

TIPS: Ta et bilde eller to av klasserommet før bruk. Dersom det skjer ødeleggelser må laget erstatte det. Etter kl. 23.30 natt til lørdag og søndag skal det være fullstendig ro i klasserommene.

Ved avreise

  • Før avreise skal rommet inspiseres sammen med ansvarlig lagleder.
  • Rommet skal ikke forlates før det er i samme stand som ved ankomst. Ser rommet ut som avbildet ved ankomst?
  • Bord og stoler settes på plass. Rommet moppes over (ikke vaskes)
  • Alle eiendeler må tas med.

Inventar (bord/stoler og lignende) skal stå på rommet under oppholdet. Ikke stables på gangen (Dette er i tråd med gjeldende branninstruks) Alle lag skal være utsjekket av rommene senest kl. 14.00 på søndag. (NB: Prestrud og Solvang skole senest kl. 11.30)

Skolene åpner kl. 18.00 på fredag kveld og lagene skal være ute av rommene kl 14.00 på søndag. (NB: Prestrud skole har utsjekking senest kl. 11.30 på søndag) Følgende skoler benyttes for overnatting:

Oversikt over skoler med antall plasser og avstand til baner og bespisning:

Sportell

Velkommen til vårt Sportell på Prestrud, Hamar med hele 94 sengeplasser.

  • Enkel, billig og god overnatting for: lag, store grupper og foreninger
  • Vask, dusj og toalett er tilgjengelig i klubbhuset ca 50 meter unna
  • Samtlige senger leies ut ferdig med dyne og pute og ferdig sengesett (laken, pute og dynetrekk)

Priser inkl. alt nødvendig sengetøy:

  • Pris ved leie inklusive tilgang til klubbhus med kjøkkenfasiliteter kr. 250 pr. døgn pr. person. Ved overnatting i forbindelse med våre cuper gjelder egne priser, se «Påmelding og Priser» under hver cup.
  • Fri internettilgang
  • Booking skjer til post@storhamarfotball.no

Se Sengefordeling

Allergier

Gi oss tilbakemelding på hvem som har allergier, du finner kontaktinformasjon i menyen. For de som er allergiske har vi følgende informasjon;

Svin
Vi serverer vegetarpizza på lørdag til de som ikke spiser svinemat. Til frokost og lunsj servers brødmåltider med forskjellige typer pålegg

Halal
De som må ha mat som tilberedes på «Halal vis» må ordne dette selv.

Gluten
Det settes fram glutenfritt brød og knekkebrød. Til pizza servers det glutenfri pizza. Gi beskjed i forhold til pizza.

Laktose
Det settes fram melk og smør som er laktosefritt/laktoseredusert.

Fisk
Det serveres fiskeburgere som varm mat

Turneringsinfo Flisekompaniet Cup

Velkommen til Cup på Hamar.

Her finner du informasjon som er nyttig å vite om når du skal være med på Cup. Om du ikke finner det du leter etter kan du ta kontakt med oss eller starte en chat som du finner på denne siden. Bruk også gjerne søk i menyen som du finner på alle cupsidene våre.

Det er alkoholforbud under denne turneringen. Hvis det blir oppdaget spillere/ledere som nyter alkohol på anlegg/skoler eller opptrer beruset på anlegg/skoler, vil laget bli sendt hjem. Vi ønsker også røykfrie arenaene. Vi ber om at ledere og foreldre respekterer det.

Vi tilbyr ikke noen transport i forbindelse med denne cupen.

Turneringsregler

  • Cupen spilles med 36 lag og spilles på 4 kunstgressbaner.
  • Turneringen følger NFF`s kampreglement, der ikke annet er beskrevet.
  • Ingen begrensning på antall spillere pr lag i turneringen.
  • Spillerliste leveres i sekretariatet før første kamp
  • Turneringene etterstreber rene årsklasser. I alle klassene gjelder de samme reglene som i de respektive fotballkretsene for bruk av overårige spillere. Alle spillere skal på forespørsel kunne legitimere sin alder og klubbtilhørighet overfor sekretariatet. Spillere kan kun spille på et lag i turneringen. Dispensasjon kan gis ved spesielle situasjoner. Dette skal klareres med turneringsledelse skriftlig på forhånd. Unntak kan også gjøres ved spesielle situasjoner ift keepere og skader underveis i turneringen. Avklares med turneringsledelse/sekretariat før kampstart.

Særregel

Jentespillere er unntatt denne regelen når prioritert lag er jentelag og lag 2 er guttelag.

Påmeldingsavgift

1800,- pr lag.

TURNERINGSJURY

Turneringens jury består av tre medlemmer fra forskjellige klubber tilknyttet NFF. Disse vil behandle eventuelle tvister:
1. Hans Petter Nyberg, Storhamar Fotball. Leder
2.Torstein Jakobsen
Alle avgjørelser fattet av juryen er endelige og kan ikke ankes

Spilletid

2 x 20 minutter kort pause/sidebytte. Alle lag garantert minimum 5 kamper
A-finaler og A-bronse-finaler spilles 2×25 minutter.

Innbytte

Turneringen tillater flyvende bytter. Spiller som byttes ut skal være helt ute av banen
før spiller som byttes inn entrer banen!

Ball

4er ball i småklassene. Hjemmelaget holder ball.

Mål

Cupen spilles med 7èr mål i 9èr klassene. 11èr mål i G14 klassen

Draktlikhet

Laget som står oppført som bortelag må skifte drakt eller benytte vester. Vester fås lånt i sekretariatet

Fair play

Fair play hilsen før kamp. Fokus på fair play i spillet, medspillere, motspillere, ovenfor dommere og fra sidelinjen!

Avspark

Lag som er ført opp som hjemmelag i programmet tar avspark i første omgang. Bortelag tar avspark i andre omgang.

Poeng

Seier gir 3 poeng, uavgjort gir 1 poeng og tap gir 0 poeng.

Innledende spill

Plassering bestemmes etter følgende regler:

  1. Poeng
  2. (3 for seier, 1 for uavgjort)
  3. Målforskjell
  4. Flest scorede mål
  5. Poeng i innbyrdes oppgjør mellom lag som står likt
  6. Målforskjell i innbyrdes oppgjør mellom lag som står likt
  7. Loddtrekning

Sluttspill

1. Kampene i sluttspillet spilles også med 2×20 min. (A-finaler og A-bronsefinaler- 2×25 minutter)
2. Ved uavgjort etter normal spilletid, avgjøres kampen på;
3. Småjente/smågutteklassen – straffespark, 5 til hvert lag, deretter 1 og 1.

Gule og røde kort

Gult kort i en kamp dras ikke med fra kamp til kamp.
Gult kort gir 5 minutters utvisning. Lagleder er ansvarlig for å passe tiden!
Rødt kort for en enkel forseelse betyr at spilleren utvises fra kampen og må stå over lagets neste kamp i turneringen.
To gule kort i en og samme kamp kvalifiserer til rødt kort og straffes på samme måte som direkte rødt kort.

Protest

Ved enhver protest på forhold under kampen skal dommeren underrettes før dommeren forlater banen eller banens område.

Eventuelle protester skal leveres skriftlig av lagleder, senest 60 min. etter at kampen er ferdigspilt I turneringens sekretariat.
– et lag som ønsker et kampresultat kjent ugyldig, må nedlegge protest
Protestgrunnlag kan være
– lag har benyttet spiller som ikke var spilleberettiget
– Grove feil ved dommerens forståelse av regelverket, men ikke feil i dommerens skjønnsutøvelse.

Ved eventuelle protester på alder må det protesterende lag selv utpeke den eller de spillere det protesteres på. Generell protest på hele laget godtas ikke.

Når protesten leveres, skal det betales et gebyr på 500 kroner. Gebyret tilbakebetales dersom protesten tas til følge. Juryens avgjørelse er endelig.

Saksbehandling
Juryen vil søke å innhente forklaring fra de involverte parter og klubbene pålegges å møte for juryen etter innkalling. Dersom de unnlater å møte vil dette bli brukt mot dem ved avgjørelsen av skyldspørsmålet og straffeutmålingen. Juryen kan innhente rapport fra dommerobservatører i de tilfeller dette er aktuelt.

Trukket lag

Dersom et lag trekker seg før gruppespillet starter vil alle lagets kamper bli satt til 0-3 dersom det ikke lykkes arrangøren å framskaffe et erstatningslag. Et lag som trekker seg etter at spill i innledende serie er påbegynt, skal dette omgående meldes til sekretariatet. Dersom lag trekker seg etter at dette har spilt alle kamper i grunnspillet, vil resultatene bli tellende. Dersom trukket lag er kvalifisert til videre spill i turneringen, kan sekretariatet tilby det beste utslåtte laget i den aktuelle puljen plass i sluttspillet. Videre kan sekretariatet sette inn tapende lag i sluttspillet dersom seirende lag må trekke seg fra turneringen. Ved ujevnt antall lag i puljene, trekkes kampene mot det dårligst plasserte laget i puljen(e) med flest lag ut. Slik at lagene som skal sammenlignes har likt antall kamper.

Premiering

G13: 1 – 2 og 3 plass
J13: 1 – 2 og plass, samt vinner B-finale
J14: 1 – 2 og 3.plass
G14: 1 – 2 og 3.plass, samt vinner B-finale

Værforbehold

Det tas værforbehold. Ved stort snøfall på banene kan banene bli stengt og kamper eventuelt utsatt/avlyst

Kart, baner og parkering

Prestrud Idrettspark

3 stk 11èr kunstgressbaner, og en stk 5èr oppvarmingsbane på kunstgress.


Veibeskrivelse til anlegget

Fra Oslo:
Ta av E6 og sving inn mot Hamar
Følg veien rett fram til første rundkjøring Ta til høyre i rundkjøringen v/CC/Statoil inn i Ringgt.
Følg Ringgata mest mulig rett fram gjennom 2 nye rundkjøringer.
Fortsett veien forbi Hamar OL-Amfi på venstre side og en STOR/HØY kornsilo på venstre side.
Kjør videre samme vei, ned en bakke og sving andre vei til høyre.
Du ser fotballanlegget.

For GPS

Latitude, Longitude: 60.8076769, 11.0325227 Adressen er; K.O. Bjerklisvei 9, Hamar.

Registrering og innsjekk

Innsjekk skjer på klubbhuset ved Prestrud fotballanlegg. K.O. Bjerklisv. 9, Hamar. Åpent fra kl 18.00 – 21.00 på fredag. Her serveres middag m/salat) til alle med A-kort.

Alle overnattende lag med deltagerkort A og B skal møte opp og registrere seg på klubbhuset på Prestrud. VIKTIG informasjon blir gitt og nøkler blir utlevert. Overnattende til barnehager blir fra Prestrud ledet til barnehage. Laget tar selv med nødvendig liggeunderlag, og sovepose til eget bruk.
Overnattende til sportell-løsningen med egne senger bli ledet til sengeplass. Laget tar selv med nødvendig sengetøy til eget bruk.

Sekretariat for spill finner du i bygget ved baneanlegget på Prestrud. Her registreres de lag som ikke har overnatting.

Spillerlister

Det skal leveres spillerliste med navn, nummer på drakt og fødselsår på alle spillere. I tillegg skal listene inneholde informasjon om leder(e) med mobilnr. Spillelisten leveres før første kamp i spillesekretariatet ved banene. Overnattende lag med A og B kort som skal overnatte på skole skal i tillegg levere ett eksemplar av spillerliste til vakt ved skolen ved ankomst.

Klasseinndelinger og kampoppsett

Siste frist for påmelding av lag er 12.april. Kampoppsettet er beregnet å være ferdig ca 10. dager før kampstart og blir mailet til den som har meldt på laget til cupen og i tillegg lagt ut på vår hjemmeside.

Sluttspill

Alle klasser har A og B sluttspill

Antall kamper og tid

Alle klasser får minimum 5 kamper – 2 x 20 min.
A og B-finaler 2 x 25 minutter

Klasseinndeling

Gutter 13 år 9er (født 2006) 9er
Jenter 13 år 9er (født 2006) 9er
Gutter 14 år 11er (født 2005) 11er
Jenter 14 år 11er (født 2005) 11er

Kampoppsett/ Baner

9er lag og 11er lag – Det spilles innledende kamper lørdag frem til kl. 20.00.
11er lagene – G14 spiller i hovedsak sine kamper på Prestrud, Vangbana, Børstad
9er lagene – G13 og J13 spiller i hovedsak sine kamper på Prestrud kunstgress og Rasmussen gressbane.
Alle lag må påregne å være klar til kampstart lørdag kl. 09.00.

Premieutdeling

Pokaler til diverse seirende lag i sluttspillet. 1-2 og 3 plass og vinner B sluttspill (og C-sluttspill hvor det forekommer)

Resultatservice

Kontakt Flisekompaniet Cup

Påmelding og Overnatting

Daglig leder

Arild Johansen
Mob: 975 40 801
E-post: arild@storhamarfotball.no

Kampoppsett - Sportslig ansvarlig

Hans Petter Nyberg
Mob: 413 36 098
E-post: hanspetter@storhamarfotball.no

Drevet av Kompani Kvam © Copyright 2019 Storhamar Fotball