LOGO

Så mange som mulig - så lenge som mulig  
- så god som mulig

TURNERINGSINFORMASJON OBOS-Turneringen Innlandet 2024

Publisert den: 19. august 2024
Skrevet av: Mathias Evang Sveen

Velkommen til Hamar

 

Årets turnering setter rekord med hele 380 lag fra mer enn 90 klubber. God mulighet for å slippe å spille mot lokale lag fra serien. Vi ser en økende trend ved at stadig flere klubber kommer samlet med flere lag til turneringen. Vi oppfordrer til det og tror at det bidrar til å bygge opp under felles klubbfølelse. At det også blir billigere gjør godt.

OBOS-Turneringen er i tillegg blitt en stor familieturnering hvor også foreldrene kan benytte tilbudet vi har på mat og overnatting til samme pris som for spillere og ledere.

Hovedsekretariat

Hovedsekretariatet for turneringen er på klubbhuset ved Prestrud fotballanlegg. K.O. Bjerklisv. 9, 2316 Hamar.

Fredag 23.ausust
Innsjekk/registrering:

Sted:  Prestrud Klubbhus i 1. etasje. (Fotballanlegget), K.O. Bjerklisv. 9, 2316 Hamar

Tid:       Fra kl. 18.00 til 22.00

Her SKAL alle lag møte som har deltagerkort;

A (Betalt for 2 overnattinger fra fredag til søndag og 6 måltider) og

C (Betalt for selvhushold i barnehage for 2 netter)

 

Hva skjer på fredagen:

  • Innsjekk og tildeling av overnattingsted på skole/barnehage.
  • Utdeling av deltakerbånd til alle som har bestilt A-kort.

For å få adgang til skoler og måltider skal båndet være på og framvises.

  • Bespisning på klubbhuset for deltagere med A-kort.

Lørdag 24. august
Innsjekk/registrering:

Sted:  Prestrud Klubbhus 1. etasje. (Fotballanlegget), K.O. Bjerklisv. 9, 2316 Hamar

Tid:       Fra kl. 08.00 til 14.00

Her skal en representant for laget møte:
Alle overnattende lag med deltagerkort;

B (Betalt for 1 overnatting fra lørdag til søndag og 4 måltider) og

D (Betalt for selvhushold i barnehage for en natt)

Hva skjer her:

  • Innsjekk og tildeling av overnattingsted på skole/barnehage.
  • Utdeling av deltakerbånd til alle som har bestilt B-kort.

For å få adgang til skoler og måltider skal båndet være på og framvises.

 

LAG SOM IKKE HAR DELTAGERBÅND (IKKE har bestilt overnatting eller mat) møter opp på den arenaen der laget skal spille sin første kamp. Hver arena har kampverter.

 

Deltagerbånd
For lag som fortsatt ikke har betalt for deltagerbånd så MÅ DET GJØRES NÅ.

Laget eller klubben innbetaler for deltagerbåndene til Storhamar Fotball kontonr. 1822 13 88379. VIKTIG å merke innbetalingen med Lagets Navn, antall deltagerkort og type kort til OBOS-Turneringen.

 

Dersom flere (hovedsakelig foreldre) ønsker å benytte tilbudet så kan ekstra betaling gjøres ved innsjekk. NB: Plassene er ikke ubegrenset.

Har det blitt innbetalt for flere deltakere enn det som er med, refunderer vi det. Opplys om det ved innsjekk.  Sendt info om lagets navn, kontohaver, kontonummer og hva refusjonen omfatter, etter turneringen, til arild@storhamarfotball.no.

 

TURNERINGSTILBUD

Diskotek i Prestrud hallen på Lørdag. Gratis og åpent for alle turneringens deltakere.
Helt greit at også foreldre følger med de yngste.
Alder 6-12 år              kl  18.30 – 20.30
Alder 12-16 år             kl  20.30 – 22.00


Ankerskogen Svømmehall
Åpent lørdag og søndag fra 10.00 – 17.00.
Familieavdelingen er stengt grunnet oppussing. Varmebasseng og storbassenget er åpent (begrenset plass)
Gruppepris: Må være en gruppe på minimum 12 stk.
For grupper i alderen 3-12 år er prisen 114,- pr. stk.
For grupper i alderen over 12 år er prisen 148 pr. stk.
Ta kontakt med Ankerskogen Svømmehall på tlf. 6256 1860 i forkant for å sikre tilgang.


Busstransport
Turneringen har 2 stk minibusser som kjører til og fra kamper, matservering, diskotek og togstasjon. Planlegg dette og bestill i god tid. Vi kan ikke garantere ditt lag enerett.

Pris kr. 150 pr. lag ved transport eller kr. 15 pr. person. Betaling med VIPPS nr. 97011 (Storhamar Fotball). «Merkes transport OBOS»

For bestilling ring:

Per Finstad (alle dager)                                 tlf. 908 36 403

Runar Bækkelien (fredag og lørdag)               tlf. 901 97 862

Aman (søndag)                                                   tlf. 941 06 321

Bespising

Ved innsjekk gis det informasjon om hvor lagene skal spise. Tilpasses i størst mulig grad til hvor laget er innkvartert.

Klubbhus på Prestrud:           frokost - lunsj og middag

Ajer Ungdomsskole              frokost - lunsj og middag

Arstad Skole:                         frokost-middag. Lunsj på Ottestad klubbhus.

Rollsløkka skole:                     frokost – lunsj og middag

Solvang skole                         frokost-pizza på skolen på lørdag

Storhamar barneskole           frokost. Pizza på Prestrud klubbhus

Børstad skole                         Frokost, lunsj og pizza på Rollsløkka skole.

Furnes klubbhus                    Lunsj lørdag og søndag for lagene som spiller der.

Wang Toppidrettsskole         Frokost og lunsj på Prestrud klubbhus. Pizza på skolen på lørdag.

Greveløkka skole                   Frokost og lunsj på Ajer Ungd.skole. Pizza på skolen på lørdag

Ener Ungdomsskole              Frokost. Lunsj på Furnes klubbhus. Pizza på skolen
Ridabu skole                          Frokost – lunsj og middag
Storhamar Videregående      Frokost. Lunsj og middag på Prestrud klubbhus

 

Følgende skole har ikke bespisning. Ligger geografisk nært nevnte spisesteder;

Prestrud Barneskole, Wang skole, Greveløkka skole og Børstad skole.

 

Serveringstider

Fredag:           Middag           kl 18.00-22.00 (Prestrud klubbhus)

Lørdag:           Frokost            kl 07.00-10.00

Lunsj               kl 12.00-14.30

Middag           kl 17.00-21.00 Pizza - Lagene tildeles tid og sted ved innsjekk.

Søndag:          Frokost            kl 07.00-10.00

Lunsj               kl 12.00-14.00

 

Kjøp av enkeltmåltid

Det er mulig å kjøpe lunsj for lag som ikke overnatter eller enkeltpersoner. Prisen kr. 150 pr. person pr. dag. Pris for pizza pr. person er kr. 150,- Kjøpes der det serveres (Vipps 97011)
Inkluderer drikke (kaffe-saft).

Spillelister

  • For 11èr og 9èr lag med sluttspill leveres spillelisten før første kamp til kampvert eller sekretariat ved banene der dere spiller.
  • For 3`er, 5èr, 7èr og 9èr lag uten sluttspill leveres spillelistene til sekretariatet etter siste spilte kamp på søndag (til bruk under premieutlevering og fungerer som kølapp).
  • For alle overnattende med A og B kort skal i tillegg ett eksemplar av spilleliste/navn leveres til vakt ved skolen ved ankomst.

Premieutdeling

  • 3er, 5er, 7er og 9èr spillere uten sluttspill får medalje/premie på søndag der de spiller med navneopprop fortløpende etter at lagene har spilt sin siste kamp.
  • For øvrige klasser med sluttspill er det pokalutdeling der sluttspillet foregår.

Hvor skal ditt lag spille:

  • 3èr, 5èr og 7èr lag t.o.m 10 år spiller alle kamper (lørdag og søndag) i Ankerskogen. (Gressbaner)
  • Gutt og jentelag 11 år spiller sine kamper på Prestrud Idrettsanlegg og Rasmussen.
  • Gutt og jentelag 12 år spiller sine kamper på Stange Fotballanlegg.
  • Jente 13 spiller sine kamper på (Vangbana og Børstadanlegget).
  • Gutt 13 spiller sine kamper på Ottestad Idrettsanlegg (kunstgress)
  • Jente 14 spiller sine kamper på Ridabu
  • Gutt 14 spiller sine kamper på (Vangbana og Børstadanlegget).
  • Gutt 15-16 11èr spiller sine kamper på Furnes. (Gaalåsbanene)

Parkering

Det er lite offentlige P–plasser i området ved Ankerskogen (svømmehallen og idrettsanlegget) og ved Prestrud fotballanlegg. Det vil bli satt opp egne skilt. Følg anvisninger. Vi har parkeringsvakter som vil hjelpe deg.

BOBILER/Campingvogner: Det finnes noen plasser på skolene. (Pris kr. 300 for helga)
Maxi Storsenter har noen plasser ned mot jernbanelinjen. Ikke tilgang til strøm der.

Ved Rasmussen bana er det noen plasser som kan benyttes. Uten strømtilgang. Må rydde etter bruk.

Overnatting

  • Ankomst til skolene: (Innsjekk fra kl. 18.00 på fredag)

Lagleder for hvert lag skal levere ferdig utfylt navneliste til vaktansvarlig ved ankomst til skolen. INGEN går inn på skolen før deltagerbånd er på.

 

Vakta henviser til tildelt rom/fløy ved ankomst til skolen.

  • Sko skal settes i gang ved inngang til klasserom.
  • Tildelt klasserom ses over sammen med ansvarlig lagleder før rommet tas i bruk.
  • Ta bilde av rommet før dere går inn.

 

  • Avreise: (Seneste utsjekk er søndag kl. 14.00)
  • Rommet skal ses over sammen (skolevakt og ansvarlig lagleder) før rommet forlates.

Rommet skal ikke forlates før det er i samme stand som ved ankomst.

  • Bord og stoler settes på plass. Rommet moppes over.
  • Alle eiendeler må tas med.

Inventar (bord/stoler og lignende) skal stå på rommet under oppholdet. Ikke stables på gangen (Dette er i tråd med gjeldende branninstruks)

Utsjekk av rommene; Følg instruks som gis ved innsjekk.

 

Dusjmuligheter

Alle skoler unntatt Wang og Prestrud skole har dusj. Overnattende på de skolene dusjer på Prestrud Klubbhus. For de som bor i barnehager så er det dusjmulighet ved nærmeste skole/spillested.

Garderobene på Prestrud er åpne for alle lag i nærheten av anlegget. Garderobene skal kun brukes for dusjing. Spillermøter skal ikke skje i garderober. Ta vare på dine verdisaker. Det er ditt eget ansvar.

Prestrud Klubbhus:

  • Jentelagene dusjer i Prestrudhallens 6 garderober (Følge retningsskilt)
  • Guttelagene dusjer i klubbhusets 4 garderober.

I tillegg vil det som tidligere nevnt være muligheter for bad og dusj i Ankerskogen Svømmehall til gruppepris.

Mer informasjon om turneringen finner du på obosturneringen.no

adresser til spillsteder/overnatting, turneringsregler, banekart osv

 

Hilsen og lykke til under cuphelga

Overnatting  
Arild Johansen

Tlf. 975 40 801

arild@storhamarfotball.no

 

Sport
Hans Petter Nyberg

Tlf. 413 36 098
hanspetter@storhamarfotball.no

 

Sport
Svein Erik Torvik
Tlf. 918 23 198
sveinerik@storhamarfotball.no

 

 

Dugnadsansvarlig
Mathias Sveen
Tlf. 403 30 114
mathias@storhamarfotball.no

Mat og allergier
Karoline Reinemo
Tlf. 416 87 587
karoline_reinemo@hotmail.com

 

 

Del dette innlegget

Drevet av Kompani Kvam © Copyright 2024 Storhamar Fotball