Kornsilovegen 54 v/CC Amfi, 2316 Hamar.
160 sengeplasser
Avstand til Prestrud og matservering: 200 m
VELKOMMEN TIL - Turneringen spilles 4. og 5. februar 2023
Vi spiller på store 7èr kunstgressbaner i 4 fotballhaller i Hamar. ; Gutter og Jenter som fyller 11-12-13 og 14 år i 2022
G/J-13 og 14 år; 3 innledende kamper lørdag og sluttspill søndag, minst 2 kamper. Lagene fordeles på A, B, C og D sluttspill (ut fra antall påmeldte lag). Pokal til vinner.
G/J-11 og 12 år; 5 kamper fordelt på lørdag og søndag. Premie til alle spillerne.
Turneringen er fullbooket når 64 lag er på plass fordelt på de nevnte klasser (maks. 8/16 lag per klasse).
Alle kamper med spilletid 23 minutter.
Lørdag spilles kampene mellom kl.08.00 og 20.00
Søndag spilles kampene mellom kl.08.00 og 17.00
Turneringen arrangeres av FL Fart, Furnes Fotball, Storhamar Fotball og Ridabu IL.
Pris: 2000,- per lag G/J 13/14 år, 1500,- per lag G/J 11/12 år.
Påmeldingsfrist 27. januar 2022
Ved avlysning pga Covid-19 blir påmeldingsavgiften refundert.
Kampoppsettet settes inn her når turneringen er fullbooket.
KOMPAKT turnering med korte avstander.
Spill, overnatting, mat og parkering
ALT SENTRALT fordelt på 4 haller i Hamar.
PÅMELDINGSAVGIFT
Påmeldingsavgift for deltagelse kr. 2000,- pr. lag G/J 13/14 år og 1500,- per lag G/J 11/12 år.. Online påmelding via PAYPAL (Betaling ved påmelding)
Refusjon av påmeldingsavgift ved avmelding
2 mnd før cupstart: Får igjen 100 % minus kortgebyr
1 mnd før cupstart: Får igjen 50 % minus kortgebyr
14 dager før cupstart: Ingen refusjon
DELTAGERKORT
Deltagerkort omfatter 6 måltider og 2 overnattinger.
Vi har følgende varianter;
Deltagerkort A: kr. 900 pr. spiller og minimum 2 ledere.
Deltagerkort B: kr. 700 pr. spiller og minimum 2 ledere.
Deltagerkort C: Kr. 600,- pr. spiller og leder.
Deltagerkort D: Kr. 250,- pr. spiller og leder.
Innbetaling av deltagerkort for ditt lag skjer senest innen 31. januar. Innbetaling skjer til Storhamar Fotball konto 1822 13 88379 og merkes med (Lagets navn, antall og type kort og turneringens navn).
Overnatting og bespisning | A-KAT | B-KAT | C-KAT | D-KAT | E-KAT |
---|---|---|---|---|---|
Kveldsmat fredag | X | X | Overnatting fredag - lørdag | X | Frokost lørdag | X | Lunsj lørdag | X | X | X | X | Middag lørdag | X | X | X | Overnatting lørdag - søndag | X | X | Frokost søndag | X | X | Lunsj søndag | X | X | X | X | PRIS PER PERSON | 900,- | 700,- | 600,- | 250,- |
Deltagerbånd omfatter Mat og Overnatting
Overnatting skjer på skoler og barnehager i nærheten av hallene.
Lagleder for hvert lag skal levere ferdig utfylt spillerliste til vaktansvarlig ved ankomst til skolen. Lista fås ved oppmøte. Spillelista skal inneholde følgende;
TIPS: Ta et bilde av klasserommet før bruk. Dersom det skjer ødeleggelser må laget erstatte det. Etter kl. 23.00 natt til lørdag og søndag skal det være fullstendig ro i klasserommene.
Inventar (bord/stoler og lignende) skal stå på rommet under oppholdet. Ikke stables på gangen (Dette er i tråd med gjeldende branninstruks)
Skolene åpner kl. 18.00 på fredag kveld og lagene skal være ute av rommene kl 14.00 på søndag.
Kornsilovegen 54 v/CC Amfi, 2316 Hamar.
160 sengeplasser
Avstand til Prestrud og matservering: 200 m
For overnattende i barnehager gis det egen informasjon ved oppmøte på Prestrud på fredag. I tillegg sendes det ut et eget vedlegg/instruks for overnattende i barnehagene. Instruksen må gjøres godt kjent for ALLE som overnatter. Ting som blir ødelagt under oppholdet SKAL erstattes av vedkommende lag
Oline Holtmoensv. 96, 2316 Hamar
plass til ca 50 stk.
Avstand til Prestrud og matservering: 50 meter
SPORTELLET (ombygde arbeidsbrakker rett ved klubbhus og bane med senger uten vann)
Vi disponerer 90 sengeplasser på vårt «sportell» for mannlige ledere og langveis reisende lag med fly.
Rommene i sportellet varierer fra 10 til 2 sengeplasser pr. rom
Sengene har dyne, pute og alt tilhørende sengetøy.
På søndag skal rommene på sportellet ryddes. Sengetøy tas av og legges i egen søppelsekk.
Utleverte nøkler til sportell og barnehage leveres inn i sekretariatet ved bana.
DUSJMULIGHET
Klubbhuset har 4 garderober.
Prestrudhallen som ligger på samme sted har 4 garderober
Lagene tildeles garderober
Minner om at garderobene ikke skal benyttes til spillemøter. Ta vare på dine saker. Det er DITT ansvar.
Wang Toppidrettsskole har ikke dusjmulighet.
CAMPINGVOGN
Vi har noen plasser. Pris kr. 300 for helgen
Plassering | Type | Rom med navn | Antall senger | Fordeling |
---|---|---|---|---|
Kiosk | Brakker | Modul 1 | 6 | Ett rom med 6 sengeplasser | Kiosk | Brakker | K-Team | 5 | Et rom med 5 sengeplasser | Kiosk | Rom | Garasjerom nr.1 | 10 | Ett rom med 13 sengeplasser | Kiosk | Rom | Garasjerom nr.2 | 7 | Ett rom med 7 sengeplasser | Bane 1 | Brakker | Madonna | 4 | 2 rom med 2 senger i hver | Bane 1 | Brakker | Pizzadriver | 7 | 1 rom med 3 senger og 1 rom med 4 senger | Bane 1 | Brakker | PWC | 8 | 2 rom med 4 sengeplasser på hvert rom | Bane 1 | Brakker | Eidsiva | 8 | 2 rom med 4 sengeplasser på hvert rom | Bane 1 | Brakker | Sparebanken 1.etg | 6 | Første etasje 1 rom med 6 senger | Bane 1 | Brakker | Sparebanken 2.etg | 6 | Andre etasje med 2 rom (4 og 2 senger) | Bane 1 | Brakker | Maxi | 4 | 2 rom med 2 sengeplasser på hvert rom | Bane 1 | Brakker | Riis city v/bane 1 | 4 | 2 rom med 2 sengeplasser på hvert rom | Bane 1 | Brakker | Edvardsen | 6 | Ett rom med 6 sengeplasser | Bane 1 | Brakker | Plan Auto | 4 | 2 rom med 2 senger i hver | Bane 1 | Brakker | Riis City v/bane 2 | 5 | Ett rom med 5 sengeplasser | Sum antall sengeplasser | 90 |
Alternativ overnatting for foreldre:
Her finner du informasjon som er nyttig å vite om når du skal være med på Cup. Om du ikke finner det du leter etter kan du ta kontakt med oss
Vi tilbyr ikke transport i forbindelse med denne cupen.
Turneringen tillater flyvende bytter. Spiller som byttes ut skal være helt ute av banen før spiller som byttes inn entrer banen!
4er ball i alle klasser. Hjemmelaget holder ball.
Cupen spilles med 7èr mål.
Laget som står oppført som bortelag må skifte drakt eller benytte vester. Vester fås lånt i sekretariatet
Fair play hilsen før kamp. Fokus på fair play i spillet, medspillere, motspillere, ovenfor dommere og fra sidelinjen!
Lag som er ført opp som hjemmelag i programmet tar avspark i første omgang. Bortelag tar avspark i andre omgang.
Seier gir 3 poeng, uavgjort gir 1 poeng og tap gir 0 poeng.
Plassering bestemmes etter følgende regler:
1. Kampene i sluttspillet spilles også med 1×26 min.
2. Ved uavgjort etter normal spilletid, avgjøres kampen på;
3. Straffespark, 5 til hvert lag, deretter 1 og 1.
- lagene bes å ha klar skyttere til dette klart før aktuell kamp starter.
Premiering
J13/14 år - 6 kamper i serie. Premie til 1. og 2.plass
G13 år - A-B-C og D-sluttspill. Premie til 1,2 og 3.plass A-sluttspill. Vinner av B-C og D-sluttspill.
Gult kort i en kamp dras ikke med fra kamp til kamp.
Gult kort gir 2 minutters utvisning. Lagleder er ansvarlig for å passe tiden!
Rødt kort for en enkel forseelse betyr at spilleren utvises fra kampen og må stå over lagets neste kamp i turneringen.
To gule kort i en og samme kamp kvalifiserer til rødt kort og straffes på samme måte som direkte rødt kort.
Ved enhver protest på forhold under kampen skal dommeren og banevert underrettes før dommeren forlater banen eller banens område.
Eventuelle protester skal leveres skriftlig av lagleder, senest 30 min. etter at kampen er ferdigspilt i turneringens sekretariat/banevert.
– et lag som ønsker et kampresultat kjent ugyldig, må nedlegge protest
Protestgrunnlag kan være
– lag har benyttet spiller som ikke var spilleberettiget
– grove feil ved dommerens forståelse av regelverket, men ikke feil i dommerens skjønnsutøvelse.
Ved eventuelle protester på alder må det protesterende lag selv utpeke den eller de spillere det protesteres på. Generell protest på hele laget godtas ikke.
Når protesten leveres, skal det betales et gebyr på 500 kroner. Gebyret tilbakebetales dersom protesten tas til følge. Juryens avgjørelse er endelig.
Saksbehandling
Juryen vil søke å innhente forklaring fra de involverte parter og klubbene pålegges å møte for juryen etter innkalling. Dersom de unnlater å møte vil dette bli brukt mot dem ved avgjørelsen av skyldspørsmålet og straffeutmålingen. Juryen kan innhente rapport fra dommerobservatører i de tilfeller dette er aktuelt.
Jury
Leder Hans Petter Nyberg – Storhamar Fotball
Ridabu Il - Frode Smedvoll
Furnes Fotball - Tom Helgesen
FL Fart - Tore Torsteinsen
Dersom et lag trekker seg før gruppespillet starter vil alle lagets kamper bli satt til 0-3 dersom det ikke lykkes arrangøren å framskaffe et erstatningslag. Et lag som trekker seg etter at spill i innledende serie er påbegynt, skal dette omgående meldes til sekretariatet. Dersom lag trekker seg etter at dette har spilt alle kamper i grunnspillet, vil resultatene bli tellende. Dersom trukket lag er kvalifisert til videre spill i turneringen, kan sekretariatet tilby det beste utslåtte laget i den aktuelle puljen plass i sluttspillet. Videre kan sekretariatet sette inn tapende lag i sluttspillet dersom seirende lag må trekke seg fra turneringen. Ved ujevnt antall lag i puljene, trekkes kampene mot det dårligst plasserte laget i puljen(e) med flest lag ut. Slik at lagene som skal sammenlignes har likt antall kamper.
Hallene ligger på følgende adresser.
Farthallen: Fartveien 344, Hamar.
Furneshallen: Gålåsvegen 81, Ringsaker.
Ridabuhallen: Ryllikveien 2, Ridabu.
Sparebankhallen: K.O. Bjerklisvei 9, Hamar.
Fra Oslo:
Ta av E6 og sving inn mot Hamar
Følg veien rett fram til første rundkjøring Ta til høyre i rundkjøringen v/CC/Statoil inn i Ringgt.
Følg Ringgata mest mulig rett fram gjennom 2 nye rundkjøringer.
Fortsett veien forbi Hamar OL-Amfi på venstre side og en STOR/HØY kornsilo på venstre side.
Kjør videre samme vei, ned en bakke og sving andre vei til høyre.
Du ser fotballanlegget.
Innsjekk skjer på klubbhuset ved Prestrud fotballanlegg. K.O. Bjerklisv. 9, Hamar. Åpent fra kl 18.00 – 21.00 på fredag. Her serveres middag m/salat) til alle betalende.
Alle lag skal møte opp og registrere seg på klubbhuset på Prestrud fredag. VIKTIG informasjon blir gitt og nøkler blir utlevert. Overnattende til barnehager blir fra Prestrud ledet til barnehage. Laget tar selv med nødvendig liggeunderlag, og sovepose til eget bruk.
Overnattende til sportell-løsningen med egne senger bli ledet til sengeplass.
Sekretariat for spill finner du i bygget ved baneanlegget på Prestrud.
Det skal leveres spillerliste med navn, nummer på drakt og fødselsår på alle spillere. I tillegg skal listene inneholde informasjon om leder(e) med mobilnr. Spillelisten leveres før første kamp i spillesekretariatet/banevert ved banene. Overnattende ved skole skal i tillegg levere ett eksemplar av spillerliste til vakt ved skolen ved ankomst.
Kampoppsettet er beregnet å være ferdig ca 1. mnd før kampstart og blir mailet til den som har meldt på laget til cupen og i tillegg lagt ut på vår hjemmeside.
Alle lag må påregne å være klar til kampstart lørdag kl. 08.00.
All matservering foregår på en plass. Storhamar Fotballs klubbhus, K.O. Bjerklisv. 9, 2316 Hamar
På klubbhuset vil det alltid stå framme BRØDMAT m/pålegg og drikke for alle med A og B-kort. Utover det har vi følgende kjernetider for mat;
Middag fredag etter innsjekk 18.00-21.00
Frokost (Lørdag og Søndag) 07.00-10.00 (Brødmat)
Lunsj (Lørdag og Søndag) 12.00-15.00 (Varmmat og brødmat)
Middag Lørdag 18.00-21.00 (Pizza m/drikke)
Pizzatider for DITT LAG oppgis ved innsjekk fredag
Foreldre og andre som ikke har overnatting kan kjøpe matbånd for kr. 600,- (Omfatter kveldsmat fredag, lunsj og middag lørdag, lunsj søndag) eller 250,- (Omfatter lunsj lørdag og søndag).
ALLERGIER
Det er tatt høyde for alternativer for de med GLUTENALLERGI og mat uten svinekjøtt. Halalmat er ikke et ønske vi kan innfri.
Lapskaus er glutenfri (inneholder svinekjøtt).
Fiskeburgere er glutenfrie (Har egne melkefrie).
Personer med nøtteallergi tar kontakt med kjøkkenansvarlige.
Arild Johansen
Mob: 975 40 801
E-post: arild@storhamarfotball.no
Hans Petter Nyberg
Mob: 413 36 098
E-post: hanspetter@storhamarfotball.no
Sindre Mæland
Mob: 920 44 188
E-post: sindre@storhamarfotball.no
Tin Aung Laithang
Mob: 940 51 933
E-post: ltvakok@gmail.com